torres harapan chelsea untuk mencipta lebih banyak gol(21oct 2011) ~ asapstock.blogspot.com

Friday 21 October 2011

torres harapan chelsea untuk mencipta lebih banyak gol(21oct 2011)

Reuters
London - Fernando Torres mendapat pujian selepas menjaringkan dua gol ke gawang Genk di Liga Champions. Dengan penilaian bagus tersebut, Torres pun diharapkan boleh menjaringkan gol lebih banyak lagi.
"Tidak pernah ada keraguan mengenai prestasinya. Penting buat seorang pemain untuk merasa percaya diri dan saya fikir ia sedang merasa percaya diri dengan kemampuannya," ujar Andre Villas-Boas di Yahoosports selepas perlawanan.
Torres memang bagus pada perlawanan itu. Dia melepaskan enam tembakan, tiga di antaranya on target, dan dua di antaranya menjadi gol.
"Tak perlu ada yang dipersoalkan Fernando Torres kerana dia benar-benar hebat," kata Branislav Ivanovic, rakan sepasukannya.
"Dia menunjukkan disiplin yang tinggi setiap hari di tempat latihan, dia bekerja keras untuk pasukan, dan semua orang senang ketika bola datang kepadanya."
"Sebagai sebuah pasukan, kami semua berharap dia menjaringkan gol lebih banyak lagi musim ini," tegas Ivanovic.
Dengan jaringan dua golnya ketika menentang Genk, secara keseluruhan Torres sudah menjaringkan empat gol musim ini. Jika boleh menambah lebih banyak gol lagi, maka itu boleh menjadi jawapan atas kritikan terhadap dirinya dimusim sebelumnya.

No comments:

Post a Comment

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by asapstock.blogspot.com | Bloggerized by asap The Doctor - Premium Blogger | Enterprise Project Management