Arshavin Pembelian Arsenal yang Gagal (21oct 2011) ~ asapstock.blogspot.com

Thursday 20 October 2011

Arshavin Pembelian Arsenal yang Gagal (21oct 2011)

Getty Images
London - Legenda Arsenal, George Graham melontarkan rasa tidak puas hati kepada Andrei Arshavin. Graham menilai bahawa pemain antarabangsa Russia itu adalah pembelian Arsenal yang gagal.
The Gunners mengeluarkan dana sekitar 12 juta untuk memdapatkan Arshavin dari Zenit St. Petersburg pada empat musim lalu.
Meskipun sempat bersinar di awal kedatangannya di Emirates, pemain bola sepakberusia 30 tahun ini belum menunjukkan penampilan konsisten di musim ini. Arshavinyang kerap tampil di bangku simpanan.
Arsene Wenger menurunkan Arshavin ketika Arsenal menentang Olympique Marseille di arena Liga Champions. Namun di babak kedua dia digantikan oleh Aaron Ramsey yang berjaya menjaringkan gol kemenangan untuk arsenal.
"Arshavin adalah pembelian yang gagal," cetus bekas pemain dan pengurus Arsenal itu kepada TalkSPORT. "DIA seakan tidak ada di sana."
"Menentang Marseille, dia kelihatan tidak mahu bermain dengan bersungguh. Bagi saya,dia tidak cukup bagus."
Arshavin sendiri harus sedar prestasinya kurang memuaskan. Perlawanan melawanStoke City minggu ini akan menjadi penentu untuk dia membuktikan sebaliknya.

No comments:

Post a Comment

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by asapstock.blogspot.com | Bloggerized by asap The Doctor - Premium Blogger | Enterprise Project Management